Madamemom Rotateq yaptırdıysan ağız yoluyla ateş yapmıyor çoğu bebekte biz şimdiye kadar hiçbir aşıda ateş geçirmedik. Fakat pazartesi tekrar bı rotavirüs aşısı olduk farklı bı aşı o iğneydi doktor önerisi
ile yaptırdık adı Bexsero biraz ateş ve huysuzluk yaptı. Benim ilk gittiğim bir Dr. Vardı sigorta kapsamından çıktığı için gidemedim artık. Onun dediği bı taktik var. Eğer bebeginiz çabuk ateşlenen veya huysuzlasan bünyesi varsa kontrolunde aşı olmadan en az yarım saat önce yarım ölçek calpol verin dedi. En azından ateşi önler dedi bı arkadaşım uyguladı biraz bünyesi zayıf bebişinin işe yaramış. Size de bilgi olsun umarım yararlı olur.