Oglum 6 aylik ve boyun egriliyi bacaklarin calisilmas halde olmasi omurga egriliyi falan derken son 1 ayda yasamadigim kadar aci yasadim. Hergun masaj havuz fizyoterapi derken bebegimde bende cok yiprandik. Insanin bu gunlerde en cok destege ihtiyaci oluyo. Cevremizdeki yakinlarimizin ilgisi detsegi birazda olsa insana iyi geliyodur. Ama sevgili kaynanam beni sucluyo anne sutu vermedin normal dogum yapmadin ondan oldu bunlar diye. Ben 33 haftada dogum yapmis birisiyim ve tip1 diyabetliyim. Bebegime sut vermekcin 2 ay insulin kullanmadim cunki onunda kan sekeri dusuk gosteriyodu. Psikolojim o kadar bozulduki herkese aynisini anlatmis . Hangi anne bebeginin o gununu yasamak isterdiki sut verseydim ben insulin kullanmasam yuksek sekerden komaya giricektim. Emmeside yoktu surekli sagip veriyodum. Simdi benim anneliyime laf ediyolar . Eltim ve kaynanam . Sinirlerim cok bozuldu anneme soylemek istemiyorum dertlenir diye. Esim cevabini verdi ama kadin susmak bilmiyo... nasil davranicagimi sasirdim resmen