Bill 8 ay 26 günlük, şöyle tabii ki babıldıyor şu an. Ama kahvaltı zamanı diyip tabağını ona yaklaştırdığımda mamma mamma diyor ya da acıktın mıı dediğimde, yemeği bitince suyunu gösterdiğimde buu diyor ( su istiyor ) baba nerde diyorum babba diyor. Annem anneem diye tekrarladığımda hannemm diyor böyle 😅