Bebeğim 6 aylık kaşık reddi olduğu için blw ile ek gıdaya başladık. Brokoliyi havucu eline verdim o şekilde yedi. Kakasında bu gıdaları nerdeyse yediği şekliyle görüyorum parça parça. Normal mi acaba? Deneyimli annelerden cevap bekliyorum arkadaşlar.