Kızlaaar merhaba 🌸😊 23 günlük bebişim var. Birkaç kişiden duydum emzirme döneminde çay kahve içmek bebekte gaz yapiyor diye. Emziren anneler siz çay kahve içiyor musunuz? Günde ne kadar içilmeli sizce? Ben doğumdan sonra 1 2 kere kahve içtim. Günde 1 2 bardak da çay içiyorum. Bazen canım çok neskafe içmek istiyor ama bebişe gaz yapacak korkusuyla içemiyorum.