Elaninannesi2021 ay benim bebe de ilk aylar tuhaf sesler çıkarıyordu hatta “annem tövbe bu çocuğun yazılacağı var yazdıralım” demişti. Ama 2.aydan sonra geçti o sesler. Korkma yani normal gaz sancısı olabilir, dünyaya adapte olmaya çalışıyor. Benimkinin çıkardığı seslerde öküz arabası sesi gibiydi 🤣🤣