Meltemli Bebeğim 3 aylık dişçiye gitmem gerekiyor çocuk doktorumuz işlemden 5-6 saat sonra emzirebilirsin dedi o kadar nasıl aç durcak sağım yaptığım sütüm de yok ve zaten biberon almıyor var mı bir yolu 🤦
Arhan-Tansu Meltemli bende öyle bir durum yaşadım bir kereleğine mama vermiştim sütüm yoktu sagıp atmam gerekti o yüzden öyle yapmıştık 😔 gecmis olsn cnm
minesz21 Meltemli bende dişçiye gittim çok da uzun sürdü işlemlerim yaklaşık 2 ay kadar her hafta gittim ama sadece antibiyotik kullandıktan sonra sütümü sağıp döktüm normal işlem sıradında sağmadım emzirdim bir sorun olmaz dedi doktorumuz kızım büyük ama benim 18 aylık yinede sorun gidince ☺️
Meltemli Arhan-Tansu ya teşekkür ederim sağım yapmadığım için galiba öyle aman aman bı süt çıkmıyor makinede galiba mama denicem bende
Meltemli Tortilla gelmiyor makineye çok az geliyor yetmez galiba ama şırınga ile vermek aklıma gelmemişti çok teşekkür ederim biberonu tutmuyor çünkü atıyor ağzından
minesz21 Meltemli doğrudur o zaman sütünüzü işlemden önce sağın biraz uğraşın çıkar inşallah işlemden sonrada 5 6 saatlik sürede olan sütü de sağıp dökün geçmiş olsun ☺️