Hanımlar merhaba.. biz 9 aylik olduk🤭 gecen gün kadın doğumcu doktorumuza gitmiştik ziyarete resim at demisti ameliyathanedeki fotoları falan. Bende ameliyathane ile şimdiki halinin fotolarından bi kolaj hazırladım onu atacam simdi. Ama mesaj olarak altına güzel bir şeyler yazmak istiyorum ne yazsam bilemedim. Teşekkür amaçlı kısa bir not gibi.