Aylinoz7 Biz ilk 2,5 aylıkken yaşadık ve hastanede tedavi olduk. Bebeğim şimdi dört aylık ve yine oldu maalesef. Bu sefer antibiyotik şurup kullanıyoruz. Bitince nefrolojiye gideceğiz ve böbrek ultrason çekilecek büyük ihtimal. En büyük risk böbreklere zarar verme ihtimali enfeksiyonun. Bu yüzden ultrasonu çok önemsiyor doktorumuz.