ruveydatokgoz Merhaba anneler 3 ay 24 günlük bebeğim son zamanlarda memeyi ve biberonu reddediyor, iştahsız çok çok acıkmadığı sürece asla ağzına almıyor, ağlıyor, damaklarını kaşıyınca susuyor diş olabilir mi ?
Mualdu06 ruveydatokgoz tam bilgim yok canım ama bizim de başımıza geldi ama bizde ateş de oldu doktora götürdük sebebi nedir diye damakları kabarmış diş belirtisi dedi 3 gün falan huysuz iştahsız ara ara ateşli geçti sonra normale döndü çıkana kadar ara ara oluomuş galiba uyku esnasında besledim 3 gün boyunca biberonu asla almadı memeyi yine biraz kabul etti ama
Esen_93 ruveydatokgoz o zamanlar damaklar dis cikarmaya hazirlik yapiyor. Kasinmaya basliyor. Salyasi cok akar. Bizimde o zamanlar bu belirtiler vardi. 7 bucuk aya yaklastik hala dis mis yok. 🤦🏻♀️
Zeylull ruveydatokgoz 3 aydan sonra bebeklerde 35 günlük bir atak oluyor . Atak dönemindesiniz. Aynı sorunu bende yaşıyorum. 20 günlük daha atak var 😂
Tugcerylmzkerem ruveydatokgoz Teyzemin oglu 3,5 aylikken cikar di olabilir disli dogan bebekler bile var