Bebeğim 8 ay 10 günlük. Gelişimi önde ilerleyen bir bebek. 10.120 gr kilosu 72 cm boyu. Emekler, kendi kendine tutunarak kalkar yürür. Şimdiye kadar hep emzirdim ama son 2 aydır özellikle memeye ilgisi çok azaldı, gündüzleri sadece uyurken 2-3 dk emer, bu da 2 kere oluyor. Geceleri alışkanlıktan kalkar 3-4 yudum alır uyur, emzirmek yerine emzik de versem devam eder uykusuna. 1 yaşında sütten kesmek istiyorum. Tecrübeli anneler siz nasıl bir yol izlediniz? Zaten bırakmaya çok elverişli zorlanıcağını düşünmüyorum, he eğer zorlanır ve emmeye devam etmek isterse tabii 1 sene daha emziririm. Şimdiden teşekkür ediyorum 🌸