Yasemin_06 Kizlar dün kanal tedavisi yapıldı ama sol tarafta bişey yok ama sağ tarafım çok kötü inanılmaz kötü dişe el değmiyor o şekilde açıyor napsamki bı gün daha bekleyip tekrarmi gitsemki doktora 🥺☹️
Prenses-annesi1 Yasemin_06 bende yaptırdım 1 2 gün ağrı oluyor sonra geçiyor ama çok sıcak veya soğuk bişeyler içerkende sızlıyor
doruknaz Yasemin_06 fırsatınız varsa gıdım . Hava yapmış olabilir apse yapmış olabilir. Ne olur ne olmaz bi baktırın. Ben o sekilde bir dişimi katybettım. Doktor üstüne koyduğu dolguyu oturtamamış. Apse yapmıştı hava yapınca. Çektirmek zorunda kaldım gıtmeyıp beklediğim için.
Yasemin_06 NorthLight ağrı değil Cnm bildiğin açıyor disin acıyo el değmiyor üst üste dişimi koyamıyorum mesleeaninanilmaz açıyor normalmi buda
Yasemin_06 Prenses-annesi1 ağrı değil Cnm bildiğin açıyor disin acıyo el değmiyor üst üste dişimi koyamıyorum mesleeaninanilmaz açıyor normalmi buda
Yasemin_06 doruknaz yaa of resmen çok kötü oldum bunu duyunca zaten dişten çok korkuyorum remsne aglicam şimdi ben gidiyim.ozman hemn gidememde yarına felan gidiyim.olmadi
Eymenebrar Yasemin_06 o dişde apse vardır o yüzden normalde ger kanal tedavisinden sonra 3 gün ağrı olması normal eğer dayanamazsanız gdip bi pansuman yaptırabilirsiniz
_ADA_ Yasemin_06 ilk günler ağrı yapar fakat ağrı devam ederse tekrar gidin. Bende devam etti sinire çok yakın olduğu için işlem temizlenip tekrardan yapıldı. Çok geçmiş olsun.
Yasemin_06 _ADA_ ayy bidaha oturamam o koltuğa inşallah öyle bişey yoktur sağol canım teşekkür ederim
Yasemin_06 Prenses-annesi1 sağol cnm şuan randevu Alanya çalışıyorum ama yok randevuda nasıl gidicem biomiyorum