lilosbebek Merhaba 1 yaşında kızım var bizim yemeklerimize tuz baharat koymadan onada veriyorum alışsın diye salça zararlı olur mu bizim kullandığımız ayrı yapmaya devam mı etmeliyim
BalkizimBaloglum2 lilosbebek hayır neden zararli olsun artik alışması lazim ileride yemez bu sefer fazla salçalı ağır yemek olmadıktan sonra sıkıntı olmaz ben 11 aylikkem basladim vermeye simdi 16 aylik keske diyorum daha önce az az herseyden yedirip alıştırsaydim
Eymenebrar lilosbebek zararşı olacagını düşünmüyorum benim oğlum 10 aylık ben bizim yemeklerden şuan tattırıyprum 1 yaşında bizim yediklerimizi yer ayrı yapmaya getek yok
serebro lilosbebek normal yemeklere de alışmalı tabiki aşırı yağlı baharatlı salçalı yemekler yorar bebeği ama sürekli ayrı yemek bir süre sonra seçici yapıyor bence. 1 yaşından sonra alışmalı ev yemeklerine
Tortilla lilosbebek ben yemeklerjmjzk cok salcalı yaglj yapmam zeytınyagınyada tereyag kullanırm az tuzlu yaparm bebegımede verıyırm arada yıyebılcgk seyker yaptgımda. 10.5 aylık
GoGirl lilosbebek 8 9 aydan itibaren ev salcasi kullandim doktorda ayni seyi dedi zaten bnde baharat tuz atmadan ev yemeklerini verdim hep zaten cok yagli salcali yapmam evde de duzenli yemek yeriz 2 gun bakliyat 2 gun sebze 2 gun et kofte vs
nur-nr_123 lilosbebek doktorum bir yssindan sonra alerjik besinler dışında annenin yediği her şeyi yiyebilir dedi iyiki doktorumu dinlemisim her şeyi yiyor oğlum sende ver alışsın cnm
Missfistik lilosbebek 8 9 aydan beri bizim yemeklerimizden yer az salçalı baharatlı. Bi zararı olmadı