Ebrar01 Canlar merhaba , 15haziran gibi Gaziantep den İstanbul’a ucacaz kızımla insallh , bebek arabasını alabilir miyim acaba yanıma , uçakta izin veriyorlar mı bebek arabasına bilgisi olan var mı ?
Yusufali06 Ebrar01 uçağa bineceğin yere kadar götürüp orada verilen torbaya yerleştirip hosteslere teslim ediyormuşsun. Yine uçaktan inerken almak istersen söylemen lazımmış yoksa bagajlarla birlikte alıyormuşsun. Henüz deneyimlemedim ama araştırmıştım hem hava yolları İnternet sayfasında yazıyor hemde burada deneyimleyen anneler böyle yazmıştı. Torbada baya büyük oluyormuş travel sistem bile oluyor yazmışlardı
squirtle Ebrar01 bunu bende merak ediyorum hostes hanımefendi uçağa binince hosteslere teslim ediyorsun inince direk veriyolar yazmıştı inşallah doğru anlamışımdır😅
ipekkizz Ebrar01 evet canım uçağa binerken görevliye teslim ediyorsunuz orada poşetleniyor inerkende valiz beklerken aynı şekilde oradan geliyor
Gncdmrl Ebrar01 Pegasus ise bebek yolcu da varsa ucretsiz bagajina vs dahil olmadan goturebiliosun. Ama bebek yolcu yoksa sadece tasima amacli ise bagaj kapasitenden dusuluyor.
Masaltos Geçen sene memlekete giderken uçağın kapısında poşetleyip orda bıraktık.çok pratikti.Uçaktan inerken hemen aldık.İstanbula dönerken bavulları aldım araba ortada yok.Büyük bagaj kısmında 15-20 dk bekledikten sonra alabildik .
Tortilla Ebrar01 valla ben bekarken ucaga bınerken bı kadn bebek arabasıyla kapıdan gırıyordu hatırlıyorum.