TugceYildiz1 Arkadaşlar merhaba. Adet dönemim tatil zamanına denk geliyor ve 8 aylık bebeğimi emziriyorum. Bebek emzirirken adet geciktirici kullanan var mı, kullandınız bir sorun yaşadınız mı?