Herkese iyi günler diliyorum. Benim bir oğlum var Allah bağışlasın 14 aylık şuan, tek başıma bakıyorum yardım edebilecek büyüklerim biraz uzak oturuyor. İşi de bıraktım bakmak için. 13. Ayda diş çıkarmaya başladık şimdi 3 tane dişi var ard arda geliyor hepsi geç çıkınca. Yürümesi, dişi derken hepsi peş peşe gelişiyor bunların üstüne gece en fazla 5 kere emmeye kalkıyor pışpışlayıp geçiştirmeye çalışıyorum ama işe yaramıyor daha çok ağlıyor. Odasında o beşikte ayrı bende odasında yatıyorum çünkü yanına gidip gelmek zor oluyor 5 kere uyanınca hemen hemen 1 2 saatte bir uyanıyor çünkü. Gündüz de tutarsız uyuyor. Bazen 2 uyku Bazen 1 uyku uyuyor. Sabahın 7 sinde uyanıyor gece delilsiz uyumuş gibi. Ve son olarak bu ağlama krizleri çıktı şimdi. 2 aydır beni ayakta gördüğü an bacaklarıma yapışıyor beni bırakmıyo ağlama krizine gidiyor. Kucağımda olmak istiyor. Bende biraz katı ve inadım almıyorum kucağıma yanına oturunca susuyor. Ama ayağa kalktığım an ve odadan ayrıldığım an yine ağlıyor gündüz de sürekli emmek istiyor bı şekilde oyaliyorum ama gece artık enerjim kalmıyor her uyandığında emzirip uyutuyorum uykuyu hiç sevmem normalde ama 1 senedir 3 saat bile olsa deliksiz uykuya hasret kaldım. Tek başına bebek bakanlar anlar beni sinir krizleri geçirmeye ramak kaldı.ne yapıcam bilmiyorum bı örnek, bı mantıklı cevap arıyorum ne olur psikolojim çökmeye başladı.