Dilan35y benm oğlumda vardı 2,5 ay falan masajla geçti emziriyorsanız o şeklde merken biraz bastırarak yapın masajı masaj geçiriyor çapak içinde göz damlası oluyor bi geçip tekrarlıyabiliyor siz devamlı masaj yapın ben 3 ay masaj yaptım günde 3 kere 5 er dakika şimdi çoo şükür bişy yok inş bebeğinizde geçer 🤣🥰