2,5 aylık bebeğim sağ göğsümü emerken boğuluyor gibi oluyor ağlayarak kendini geri atıyor emmek istemiyor. Sanırım süt çok tazyikli geliyor. Geri yaslanarak, c şeklinde tutarak emzirmeyi denedim işe yaramadı☹️ Öncesinde sağdım tazyiği gitsin diye yine işe yaramadı. Bebeğim emmekten soğuyacak meme reddi yaşayacak diye endişeliyim. Başka neler yapabilirim acaba ?