Cansel67 Ben kullanmadım öyle bişey, sadece bezini baya gevşek bağladım. Aslında bi beden büyük bez alsam olurmuş ama bilmiyordum. Bizimki klipsli idi, eve geldikten sonra karton bardağın altını kesip onu koydum, kucaklarken daha rahat ettik ve beze sürtmedi. Onun dışında ekstra bişey yapmadık yani. 4-5 gün sonra da klipsi çıkarttılar.