Sevgi1 emzirerek 14 Kilo verdim yememide kısmadim yemek değil de cikolata yedim Son 5 Kilo da takılı kaldım şimdi sağlıklı besleniyorum 5 öğün yemeli icmeli hatta 6 öğün ara öğünlerle 3 hafta da 3.7 Kilo gitti 😄 öncesinde tek öğün yiyordum ve hep bebekten dolayı atistirmayla geçiyordu kalan Son 5 Kilo için kendim yapayim dedim diyetisyen eşliğinde emzirerek gidiyor normalde veremem spor yerine emzirme öneriliyor 😄😄