Nes1989 Merhaba anneler kızım 4 ay 20 günlük yüz üstü yatnca çok güzel kafayı kaldryor ama kucakdayken hep kafa aşşa düşüyor yada yerlere bakıyor kaldırmasında sorun yok ama bir panik oldum yaşayan var mı acaba ?
bozobeydrk Nes1989 normal bence ya ben de 6 7 aylıkken falan hep başım aşağıdaymış fotoğraflarda çok komik çıkıyormuşum 😄😄