Alis23 yumurta vermeye başlayabilirsiniz ben o aylarda şöyle yapıyordum: sabahları ıspanaklı peynirli omlet yanına tahin pekmez bir iki zeytin ve bir muz. Bazı günler krep bazı günler pankek yapıyordum. Öğlen genelde çorba ya da sebze yemeği mesela kıymalı kabak olabilir ıspanak olur kendimize yaptığımız gibi bir sebze yemeği. Akşam da buharda balık ya da köfte. Veriyordum yani her şeyi. Hiç aylarına takılmadım şu ay bu verilmez bunu yediremezsi. falan sallamadım. Zaten 8. Aydan sonra falan da biz ne yersek onu yedi. Bence fazla kasmayın kendinize yapar gibi düşünün. Et suyuna çorba olur yoğurt çorbası. Mesela çorbaya bi gün şehriye bi gün pirinç bi gün erişte koyarsınız içine mercimek nohut koyarsınız kıyma koyarsınız çok besleyici olur.