Ocakannesii izmirde oturuyorum arada çeşmeye gidiyoruz sıcaklar erken geldiği için mayo bez, güneş kremi, şapka, can simidi, deniz ayakkabısı, deniz gözlüğü, kolluklar pek işe yaramıyor daha bu aylarda, sineksavar sprey (özellikle geceleri dışarda olursanız), mama termosu (hayat kurtarıcı),kum kova takımı (çok eğleniyolar), bol kıyafet her ihtimale karşı ateş düşürüleri de eksik etmeyin şimdilik bunlar aklıma geldi, iyi tatiller ☺️