Kızlar 12 gunluk bebegım var ancak gazdan cok dertliyiz. Ikı tane gaz damlası kullanıyoruz ama sanırım bıseye yaramıyor. Gündüzleri derin uyuyor geceleri ağlama nöbetleri başlıyor asla susturamıyoruz sabaha kadar ağlıyor neredeyse. Sizde nasıl durumlar tek gazı olan bebek bendemi :(