sevval_5481 doğduğundan 3,5 aylık olana kadar aptamil kullandık. Fakat farkettim ki bebeğim böyle ıkınarak inleyerek kakasını yapıyor. Uyurken uyanıyor bu yüzden. SMA ya geçtik 4 aylık olduk 15 gündür filan kullanıyoruz bu mamayı. Hiç ıkınmadı gelince hemen yapıyor çok şükür 🙏🏻😊 mamadan mış demek ki bizim ki