Merhaba
Bebeğimin 3 aylık olmasına 1 hafta var.
normalde çok emzik almıyor ama uykuya geçişte veriyprum .Uykuya daldığı zaman emziği atıyor ve uyanıyor ne yaparsam yapayım tekrar dalmıyor. Emziği kendim almaya çalışsam da tekrar uyanıyor . Hiç emzik vermesem ağlıyor . Ne yapacağımı şaşırtırdım .siz nasıl uyutuyorsunuz ?