Mrb kabız değil o 5 gun yapmadığı oluyo bebeğimin o minnacık bn de öyle düşünürdüm kabız die
Yooo onun daha bağırsakları gelismemis emdiği sut vucudu emmiyo canını zi sikmayin yapar sakın bisey yapmayn zaten rahatsız olsa karnı siser ağlar bacaklarini gerer