Eşim kalp krizi geçirdi 😞 ailecek yüksek kolesterol hastası bebeğime de geçti hatta beni hiç dinlemedi ilaç kullanmadı bende çok zorlamadım o konuda çok suçlu hissediyorum kendimi 😞 şimdi kalp ameliyatı olacak şuan evde dinleniyor bebeğim elimi kolumu bağlıyor hastanede yanında kalamayacağım
ya zaten üzgünüm moralim bozuk oğlum sağolsun delirdi uyumuyor yemiyor eline ne geçirse kırıyor eşim hasta o bi yandan üzülüyorum bi yandan bebeği tek başıma bakmak sorundayım uzun bi süre eşim elim kolumda benim çocuğa bağırıyorum sonra üzülüyorum ağlamamaya çalışıyorum hemen anlıyor ah be oğlum babası da böyle ne zaman üzgün olsam hep kavga çıkarır bu da azdı resmen
aklım çorba gibi ameliyat olan var mı acaba burda kapalı kalp