Biz henüz 3 aylığız ama alın bizdende o kadar !!! Gece sürekli uyanmalar , sürekli ıkınma hali be sebepden ötürü uykusunu tam alamama.Eller sürekli gözde ufala allah ufala hep kızartıyor suratını.Ben ise sürekli başındayım sürekli gece boyu masaj yapıyorum.Gazlı bebek gerçekten çok zor büyütmesi allah hepimize yardımcı olsun.Kullanmadığım ilaç kalmadı , bnce ilaçlar çözüm değil bitene kadar bu çekicez sanırım.İnsan ikinci çoçuğumda böyle gazlı olur diyerekten ikinciyide istemiyor ne bilim.😔