Yaşadığınız şehirde alerji uzmanı varsa bir gidin bence çünkü alerji işi şakaya gelmiyor. Ben vereyim bir şey olmaz dersiniz bu sefer çoklu gıda alerjisi gelişir çocukta. Alerjik astıma dönme riski bile var. Benim bebeğim 14 aylık, 13 aylıkken test yapıldı hiçbir şeye alerjisi yok ama dün ilk kez yumurta sarısı verdim ve yanakları, poposu, testisleri falan kızardı. 11 ay çok ağır diyet yapmama ve ona da yedirmememe rağmen hala tam olarak geçmedi.