Annesinindurusu12 Kızlar affedersiniz genital bölgede kaşıntı çok oluyor afedersiniz idrarda pis bi koku mahvetti beni ne yapabilirim az önce geçer diye gittim bi duş aldım ama geçmedi hala en iyi çözüm nedir sizce fikir verirmisiniz.
Gencannee_19 Annesinindurusu12 bi leğene azcik su biraz da elma sirkesi koyun. Içinde 5-6 dk oturun kalkin. Ardina duş alin. Gunde 2 kere tekrarliyodum. 2 güne hic bisey kalmamisti. O gunden sonra bi dha olmadım hic. Deneyin bence.
uykusuzMoMm Annesinindurusu12 mantar olmustur gorumcemde oyle olmustu krem kullandı düzeldi mi bılmıyorm buyuk ıhtımal sizinde mantar dır burda onerılenlerı yapmayın başka doktora gıdın bana ıyı gelen sana ıyı gelmez sana ıyı gelen bana ıyı gelmez sonucta her bunye farklı gecmıs olsun 💕
Elfida-isra Bir tanıdığım vardı aynı şikayetleri vardı , soğan kabuğu suyunu kaynatıp ılıtıp içmişti çok iyi geldiğini söylemişti. Ama siz yinede bir doktora gidin mantar enfeksiyon karışmış ise kolayına geçmez.
oyaacool seymabykn yakın zamanda görümcem aynı anlatıldığı gibi olmuştu üst katımda oturuyor gece uyku uyuyamıyordu denemediği kalmadı travazol aldı en sonunda 2 gün sürdü tamamen geçti bir daha da olmadı 🤷🏼♀️
seymabykn oyaacool bende devamlı kullanıyorum ama kesmiyor tamamen yani bi gün kesilse ertesi gün yine aynı devam 🤦♀️
Pinar_kb Annesinindurusu12 enfeksiyon ya da mantar büyük ihtimal. Zaman geçirmeden doktora gidin. Ilaç verir