Hilal0555 Ayda göz muayenesi yaptırmak şart mı ? Yaptırmasak bir sorun olur mu ? Sizler yaptırdınız mı?
mutlukalp21 Hilal0555 biz 5. Ay dayız. Doktorumuz 6. Aya kadar yapılmalı erken teşhis göz için önemli dedi canm ne kadar erken o kadar iyi bence yaptırın
Egeninannesii-123- Hilal0555 bence çok önemli yaptırın ben 3. Ayındada yaptırdım 8. Ayindada yaptırdım kontrol ettirmenizde fayda var erken teshis için peşine düşün böyle şeyler ihmale gelmez
atopiklininannesi Hilal0555 zaten 5 dk olmadan bitiyor muane. Önce çocuğu ışığa baktırıyorlar daha sonra doktor o sonucu inceliyor ve kendisi muane ediyor yaptırın mutlaka Allah pişman etmesin, kafanız da rahat olur