mutlukalp21 Arkadaşlar yeni geçtim bu beze 3 numara kullanıyorum geçen aldığım pakette çiş yaptığını gösteren şerit vardı önünde bezin icide farkliydi şeritler vardı.bunda işi düz yeşil yeşil band la kapatılıyor ve dışında çiş yaptığını gösteren şerit yok Paketin dışı aynı yine 3 numara aynı kilo neden farklı içindeki bez bilen kullanan var önceden aldığım daha iyiydi bu paketi beğenmedim
TospikOglusum mutlukalp21 Cnm şöyle söyleyim önceden kullanılan bezlerde şerit yoktu yeni psketlerde şerit olayı varki seritsizde çok kaliteli aynı bez aslında sana eski paket denk gelmistr
Feminel mutlukalp21 eski bez almışsınız benimde başıma geldi firmayı arayıp söyledim. Bezi iade edip yeni ben aldım ben hiç kullanmamıştım ama.
Kahveliseker mutlukalp21 miniesi bende gunduz kullaniyorum uc numara. Onunde cizgiye hic denk gelmedim ve bantlari yeşil. Siz sanirim eski bir pakete denk geldiniz. Minies zaten canbebenin. Migros yakinimda degil her zaman bulamiyorum diye canbebe aldim aynisi. Ama onda da çizgi yok malesef.
geldigelenanne Minies in ıslak mendilini kullanıyorum ınstagram da mühendisin oğlu var, katkısız doğal islam mendilimiz içeriği, bezi de bence sağlıklıdır ama hiç kullanmadım,üstte kalsın 🤗
mutlukalp21 geldigelenanne yok sağlıklı bende öneriyor mühendisogku içeriği temiz diye aldm ama. Paketi farklı çıkıyor. Yani 3 numara bez aldım paket farklı bez şimdi aldığım 3 numara paketindeki bez farklı
mutlukalp21 TospikOglusum hmm anladım canım demekki eski hali bu ben önceden kullanmıyordumno yüzden acaba Bi işaret Bi farklılık varda ben mi yanlş aldım dedim
TospikOglusum mutlukalp21 Yok yok hiç farkı yok merak etme ben doğduğundan beri kullniyrm oğlum şuan 11ay 11gunluk👍🤗
Burculiceee mutlukalp21 canım bende kullanıyorum bezler yeni değişti sanırım eski paketler yeşil bantlı yeniler dediğin gibi sarı şeritli ve beyaz bantlı
mutlukalp21 Burculiceee çok sağolun o zaman şans diyip alcaz bu eskilerin stoğu bitene kadar paketin dışından anlaşılmıyor çünkü 😇 önünde şerit iyi oluyor çiş yapıp yapmadığını görüyor insan
Uzaymekiii mutlukalp21 ben kızıma kullandığım dönemde (yaklaşık 1 buçuk sene önce) çiş için şerit yoktu. Yani sizin şu an aldığınız bez paketi belki eski üretimdir🤷🏻♀️ Dediğiniz gibi yeşil cırtlı ve şeritsizdi.
mutlukalp21 Uzaymekiii evet canım öyleymiş eski üretimmis artık yenisi daha güzel ama buda biter heralde stoğu yakında
Demetbulut mutlukalp21 suan 5 numarasini kullaniyorum cok memnunum hatta kilot bezi daha iyi en son kilot bez bulamayinca cirtli bez almisti esim suan 17 aylik yaklasik 10. Ayindan beri minies kullaniyorum
mutlukalp21 Demetbulut kilot bez daha hiç kullanmadım 5 aylık kızım Bi alıp deneyeceğim giydirmesi falan kolay olurmu bilemedim küçükken
Demetbulut mutlukalp21 valla oglum cok hareketli normal bez baglamak cok cok zor kilot bez bizim icin daha iyi oluyor kullanim acisindan