Kızlar merhaba , kızıma bugün 6. Ay aşısı yapıldı . 5 dakika sonrasında kusmaya başladı ve içinde ne var ne yok çıkardı , ben de acıktı diye emzirdim onu da kustu. Hemşireye sordum normal dedi ve 2 saat emzirme dedi bende arabasıyla çıktım en son arabada yeşil su çıkardı ve yaklaşık 1 saattir uyuyor. Şimdi evdeyim başına gelen oldu mu kusması normal mi acaba ?