Kızım 6 ay 13 günlük oldu ama o 4 üncü ayda geçer dedikleri gaz hala bitmedi hergece saabha karşı gazdan uyanıyor kaka derseniz devamlı kabız ilaç kullanıyoruz onunla bile zorla 3 4 günde yapıyor poposu çatladı kakasını tutmasından katı yaptı napacağımı şaşırdım haliyle aşırı iştahsız emmek istemiyo yemek istemiyo kanına bakıldı yokmuş acaba bu alerji olabilir mi