Günaydın ben küçük kavanozlar almıştım zaten bizim için sürekli mayalıyorum,kizima yedirecegim için mayasını daha az koyup iyice karisritip üç dört kavanoza dolduruyidum, kapağını açmadığın sürece taze kalıyor, tabi en fazla beş gün sonra yenisini yapiyodum her kavanozu bi günde yiyordu