Kubrik5734 öncelikle mamalar arasında Türkiyede doktorların tercih ettiği tek marka var o da sma optipro. İçerik olarak çok temiz gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Avrupa da en çok tercih edilen ise similac diye bir marka. Ben ikisinide denedim sma da karar kıldım. Similac içince kusmaya başladı benimkisi. Birde hipp organic combiotic öneriyorlar ama ben onu sevemedim içinde palm yağı var. Sizin kullandığınız mamalarda da palm yağı ve bir kaç yabancı madde var. Kabızlık ve gazı onlar yapıyor malesef. Bunları deneyin farkı göreceksiniz