Merveeeeeeee sürekli emzirin gece 2 saatte bir gündüz ise 1 saatte bir, sütün yok, sütüm yok lafları kesinlikle sütü engeller aynı şeyleri yaşadım benim bebeğim 41 günlük bugün aç kalıyor diye mama verdim aşırı stres yaptım kendimi çok yetersiz hissettirdiler aç bu çocuk aç bu çocuk diye diye ama hiç ihtiyacı yokmuş ilk zamanlar sütümü sağıyorum yok sıkıyorum yok gelmiyo bazı kişiler de bu oluyormuş yani göğüs sağılmaya uygun değil emince akış sağlıyor, bebiş emdikçe geliyor mamayı her gün azaltarak verin sütünüzün yettiğini göreceksiniz zaten biberon ile vermeyin çay kaşığı yada şırınga ile verin. Masaj duş uyumak stresten uzak kalmak bolca su bestlak süt arttrıcı çay rezene kimyon çayı Burçak çikolatalı bisküvi kesinlikle bunları tüketin emzirin emzirin emzirin. Mamayı azalttıkla bebeğiniz agresif aç gibi görünecek doysa bile çünkü mamaya alışmış olacak birkaç güne daha toparlar olacaksınız 🌸 inanın sütünüz var kaç kez post açtım bilmiyorum sütüm yok diye fazlasıyla varmış hala sağıyorum bir damla gelmiyor