kbragl 35+2 de ikizlerimi doğum yapmıştım benimkiler ikiz ve çok küçük oldukları için biri 11 diğeri 16 gün kaldı küvezde, ilk doğurunca çok zoruma gitmişti perişan olmuştum göğüsümden şakır şakır kan geldi süt yerine stresten sonra doktor dedi ki onlara sen sadece sütünle yardımcı olabilirsin bol boş süt getir annesi dedi ben kendimi toparladım içim buruktu tabi ama sağlıkları yerindeydi çok şükür şimdi maşallahları var Allahıma şükür 19 aylıkla