selin-1903 2 aylik bebeklerinizi gece kac saatte bir emziyorsunuz kendisinin kalkmasını mi bekliyorsunuz yoksa kaldırıyor musunuz?
Hazel_ selin-1903 kızım iki aylıkken doktora sorduğumda 3-4 saati geçirme demişti. Yatırıp 4 saat sonrası için alarm kuruyordum. O arada uyanmazsa uyandırıp emziriyordum
Umutluuu selin-1903 bana doktorum 2-3 saatte bir emzir uyanmasını bekleme demişti. Ben 2,5 saate alarm kurup emzirirdim.
Teemo07 selin-1903 kendi kalkıyor. 25 gunlukten beri hem de. Agız şapırtısına uyanıyorum. Genel de 2 saatte 1 uyanıyor. Sabah 4 ten sonra saat başı neredeyse. 2+2 deyiz.