Ozlemm-19 Kızlar 3 atlık bebekler aylık kaç kg alır biz bu ay 600 gr almışız ebemiz yeterli dedi ama benim içim rahat değil çünkü ilk ay iki katı kadardı aldığı kg bebeğim doymuyor mu acaba gündüzleri hep mızmız zaten
ssnnmm Ozlemm-19 ilk üç ay haftalık 150-200gr 3-6ay arası 100-150gr alıyorsa sütün yeterli demişti doktor
gocebebirbayan Ozlemm-19 bebeğim 4 aylık 6300 kg. Anne sütü+ mama bizim. Bu aylar da yeme iyice duruyor etrafı keşfetmeye başlıyorlar e böyle olunca da iştahsızlık oluyor. Uyurken filan yediriyorum bende uyanıkken asla yemiyor etrafa odaklanıyor 🤭
mltmkrkl Ozlemm-19 biz de 3.ay kontrolünü 2 gün önce olduk 1 kg almışız 3450 dogdu şuan 7200kilosu erkek
Yunusemreveannesi Kac kilo bebeginiz cinsiyeti ne kizlar daha narin daha az lir kilo bence bide sizin aile yapiniza bagli anne baba minyon ve yavas kilo aliyosa oda oyle olur illaki
Ozlemm-19 Yunusemreveannesi bebeğim kız 2600 doğdu suan 6 kg 3 atlık ilk aylar çok aldı ama su son ay 600 gr almıs bende sütüm yetersiz mi diye düşündüm
Cinarduygu12 Ebe yeterli dediyse yeterlidir baskalarinin cocuguna gire mi kiyaslayacaksiniz bunun bir cok kistasi var dogum kilosu gibi benim bebegim 2.5 aylik 5 kg cubku dogum kilosu cok az sen sadece doktorunu dinle
Ozlemm-19 Kimseyle kıyaslamak değil amacım ama hepimiz anneyiz ve endişelerimiz var bu platform bi nevi annenin kendini rahatlatması için var bende o yüzden soruyorum ki aklımda soru işareti kalmasın
Yunusemreveannesi Ozlemm-19 sutunuz yetmesse bebeginiz aglar zaten surekli ac olsa cok kilo almasi iy degil canim bebeginin dogmasiyla kilosuda idaal benim bebegim 3400 dogdu suan 7bucuk falan erkek bebekler biraz daha yapili oluyolar kiz bebeklere gore normal yani sikma canini