Ipekada34 5 gün sonra 3 aylık olcak bi kızım var 3 4 gün dur fark ediyorum kafasının altında ki yastık servis tabağı büyüklüğünde ter bu normal mi yaşayan varmi tedirgin oldum kafasının altı ter sadece vücudunda bisey yok
Mom076 Ipekada34 benım oğlumun da oyle hata butun cocuklarımın oyleydı bır gun doktor denk geldı hastaneydeydım kızımla havale gecırmıstı oglumda yanımda yatmıstı doktor nasıl gordu normal olmadıgını soyledı ama butun çocuklarımın oyleydı suankı bedegımınde oyle yastıgını hep yıkamak zorundalar kalıyorum terden dolayı
Mel01 Ipekada34 canım benimki 3 aylık ara ara oluyor ben başlarda kustu sanıyordum sonra dikkat edince ter olduğunu anladım duş aldırıp ince kıyafetler giydirip uyutuyorum yine aynısı oluyor klimada var sıcaktan olduğunu sanmıyorum sebebini de bilmiyorum
MrsNur Benim bebeğimin genelde emerken kafası çok terliyor, ten temasından kaynaklı olabilir ama oda çok mı sıcak yada kalın mı giydiriyorsunuz?
Ipekada34 MrsNur yok kıyafetleri ince atağında çorap yok altında ince bir pijamasi var sadece üstünde yorgan var bebek yorgani odada serin yorgan olmasa üşür yattığı yastık terliyo yuvarlak şekilde ıslak yastık emzirirken terleme falan hiç bisey yok
Browniidelisii Ipekada34 yorgan mı? Hangi şehir bilmiyorum ama başı terliyorsa oda sıcaklığı fazladır. Yorganı bi kaldırın zaten üşümesi terlemesinden data sağlıklı
MrsNur Ipekada34 yorgan yerine pike Müslüm pike örtün ve yastıksız yatırsanız? Belki yastıktaki bir madde terlemesine yol açıyordur, ve yastık onur iliği gelişimi için sağlıklı değil 😶
Ipekada34 Mel01 bulunduğumuz oda sicak değil tam tersi serin bi oda yorganla yatryorum hafif üstünü ortuyorum ama bi bakıyorum yastık su içinde kalmış 🤷🏻♀️
Ipekada34 Browni_61 bulunduğu oda sicak değil yorgan olmasa üşür battaniyeyle gene üşür kafasına kadar ortmuyorum gene ama terliyo serin bi oda hatta odamzda ebevyn banyosunda var onun küçük penceresi acik bu yüzden de oda serin ama terliyo 🤷🏻♀️
Sumeyyebaglan 8 aylık olduk doğduğundan beri aynı problem var. Asla kafası dışında bi yer terlemiyo ve gece sürekli yastığı ters düz yapıyorum. Doktorumuz normal yapısı böyle dedi
Ipekada34 Browniidelisii evet yorgan bebek yorganı bulunduğumuz oda da ebvyn banyosu var ve ordan soğuk geliyo yani oda serin yorgan dışı başka biseyle yatırinca üşür uyuyan insanın üstüne kar yağar derler biz bile şuan yorganla yatyoruz
Ipekada34 MrsNur olabilir ama yastıksız da yatırinca altında ki yorgan da aynı şekilde kafa kısmı terliyo
Browniidelisii Ipekada34 hımm siz de öyle ystıyosanız normal öyleyse biz İzmirde yanıyoz ondan sordum