Almilasya1 13 günlük bebeğim var sarılıktan hastanede yattı yeni çıktı 2 saatte bir emzirmem gerekiyor ama asla uyandıramıyorum memeyi ağzına vermeye çalıştığımda da dudaklarını kitliyor resmen ne yapacağımı şaşırdım yine beslenemeyecek sarılık çıkacak şekeri düşecek diye korkuyorum 😔
Gigyyy Almilasya1 enseden gıdıklayın ,topuklarını sıkın biraz da hemşireler öyle yapıyordu ,biz de sariliktan yattık 2 gece ,uyanmıyor gerçekten insan endişe ediyor tekrar olacak diye ,sağlıcakla geçsin inşallah süreç
MrsNur Almilasya1 altını açın, üstünü çıkarın, topuklarını kaşır gibi yapın ama mutlaka uyandırın ve LÜTFEN bebeğiniz tam uyanmadan hiç bir şekilde süt vermeyin, akciğere aspire etme riski aşırı yüksek!!!
Melismelis Kaşıkla ya da enjektörle beslemeye çalışın duş aldırın sık sık elbiselerini soyun öyle uyandırmaya çalışın beslenmezse saerılık değeri yine yükselir
Busra_ugur57 Almilasya1 düşen sarılık yine yükselmez ama siz yine de besleyin bebeğinizi bnm de ilk kızım da hastane de yatıp çıktığında oyleydi memeyi almıyordu sonra biberonla vermeyi denedim oylelikle besledim
Aralidnak Almilasya1 ben aynı hataya düştüm siz düşmeyin ne olur 25 günlük oğlum hala sarılık 11lerde, kilo alımı da yavaş. Sütünüzü sağın serçe parmağınızı çocuğun ağzına sokun kenarından şırınga ile verin olmuyorsa da biberon ile verin. Uyanık kaldığı anlarda da önce meme sonra mama yada biberon verin korkmayın bu şekilde alışmazlar en önemli şey idrar ve kaka yoluyla atılması. Muhakkak beslenme saatlerinde altını açın gerekirse soyun zıbınla emzirin. Emmiyorsa hala ıslak bir pamukla yüzünü silin emme başlayınxa üstünü örtersiniz hasta olmaz
Aralidnak Almilasya1 bu arada artık korkmayın şu şekeri düşer muhabbetine 4 saati geçmediği sürece tehlike yok demektir. Gerekirse 10 dakika bekleyin yine deneyin eğer bilirubin seviyesi 12ve altına geldiyse bir iki güne kadar minik minik kımıldamalar ile açlığını size belli eder. Ama şundan kesiiinnn emin olun bebek kilo alıyor mu, sütünüz bu konuda tek başına bebeğe yetiyor mu diye benim ilk doktorum sütüm var diye mama desteğine karşı çıktı vermedim ve çocuk daha doğum kilosunu 25. Günde yakaladı. İçinizden emin olmadığınız bir anda 30cc mama verin
Ozgenergis Almilasya1 evet bene aynı durumu yaşadım evde ışıkda yatırdım sütekli dpktor dğşmeye naşlayomca cıkmaz daha demişti . Biberonla sağ ver uyanmıyorlar cnkü
2719 Almilasya1 altını açın uyanır ben öyle uyandırdım hep çenesini altını parmagınızla ovun uyarıcıdır
Kubrik5734 Almilasya1 canm parmaklarinla topuklarina vur benim ilk kizimda ayni sekildeydi doyurmak tam bir iskence gniydi doktor 3 satte bir wmzir diyordu ama ben sadece bir bucuk saat uyandirmakla geciyordu topuklarina vurdukca agliyordu ama o sirada meme yada biberonu agzina tikiyirdum direk
Hilokiiii Almilasya1 Uyumaya meyilli oluyorlar malesef bezini açın ıslak mendil dolandırın uyanır olmadı ayak topuklarını biraz sıkın öyle uyandırın ben uyandıramıyordum hiç en son doktor demişti topuklarını sık uyanır öyle uyandırıyordum artık mecburen
meltemustafaras Almilasya1 ayaklarını gıdıklayın üzerini çıkarın memede uyumaya çalışır başını sırtını uyarın
duru2603 Almilasya1 altını üstünü cıkar topuklarina vur burnunu sık hafifçe ayaklarina nemli bişey değdir fazla giydirme. Biz de öyleydik yarım saat uğraştığımızı bilirim
Selcenhilal @Almilasya1 sizi o kadar iyi anlıyorum ki benim kızımda öyleydi ve çok korkuyordum ne yapsam da uynmıyordu ayağına vurdum, sıktım ,burnunu sıktım nafile en son her beslenmeden önce altını değiştirmeye başlayınca rahat ettim siz de deneyin isterseniz.