Merhaba hanımlar bebeğim 4 ay 5 günlük. Bir yazıda okumuştum bebek ek gıdaya hazır olduğunda ek gıdaya başlamak gerek Yani yemek görünce tepki veriyor, ağzını oynatıyorsa, oturmak istiyorsa bebeğiniz ek gıdaya hazırdır yazıyordu. Benim kızım bu belirtileri gösteriyor, sizce tadımlara başlamalı mıyım? Siz ne zaman başladınız ya da başlamayı düşünüyorsunuz ? Ve ne ile başlamalı ☺️