EsraKerimm kaymakliekmekkadayifi nerede yaşadığınız önemli 3 ay küçük bi ay.dikkat etmelisiniz. Mesela suan İstanbul geceleri buz gibi ben oğluma uzun kollu giydiriyorum pencere kapalı olmasına rağmen
Mevakemaleyna kaymakliekmekkadayifi evet 7 8 aya kadar kullanırım 37 yi bulur sıcak burda ama hasta oluyor benimkiler o yuzden ben seneye yazlığa gecerim
Waris kaymakliekmekkadayifi oda sıcaklığı kaç derece oluyor? 24-27 derece arasında ince müslin uyku tulumlarından giydirebilirsiniz. Biz izmirdeyiz ve burası çok sıcak şu an. Ben kızıma artık sadece bir çıtçıtlı body giyriyorum o kadar. Hatta gece camı açıyorum ona rağmen terliyor.
Zeynepmeva2021 Benim kızımda 4 gün sonra 4e girecek bursa serin geceleri birde anormal üstünü açıyor çok hareketli üzerinde hiçbir şey bırakmıyor ben de ylince bir tulum aldım hatta bugün yaz dâhi olsa tulum giydircem gibi görünüyor
kaymakliekmekkadayifi Waris ya bizde izmirdeyiz bizim evin wicaklgi 25 26 derce arasi geceleri bi tik esiyo evimizin oldugu yer hasta olur diye korkuyorum ustunu ortuyorum hafiften ama bu seferde terliyo napcagimo sasirdim
Waris kaymakliekmekkadayifi 26 derecenim üstüne çıkmıyorsa atlet üstüne kısa kollu bir body ve altına da eşorfman giydirseniz yeterli olur bence. Ben öyle yapıyordum. Üstünü de örtmüyorum zaten sevmiyorlar açıyorlar üstlerini hemen.
CanimKizimmm Ben baya alt ust kalin takim bide yelek ustunede battaniye cunku biz uzun kollu giyip yorgan ortuyoruz..burasi ic anadolu🙄😂