Kizlar 18 bucuk aylik bebegim gunde en az 5 kere düşüyor. He bunlar tehlikeli olmayabiliyor ama yanında ben varım diy surekli yanında duruyorum ona rağmen surekli düşüyor. Mesela dün hic düşmeyecek i bir yerde birden düştü ağzını vurdu disi dudagini kesti . Ellerinin 9zerine düşmesi zaten gunde 2 3 kez oluyor. Basen ayakta dururken bile düşecek gibi oluyor. Sizinkiler de böyle mi