Ya bi çocuk hiçmi derin uykuya dalmaz memek ağzımda dursun diyo bazada yatıyoruz zaten 2 kez düştü 3. Ye de düşecek diye ödüm kopuyor ve uyuyamıyom bende haliyle çok yoruldum gözüm tutmadan pat ağlıyo gözüm dalacak uyanıyor ne emziğe kanıyor ne biberona mamaya vs nasıl kestiniz gece beslenmesini benim acil kesmem lazım ve kaç gün çok zor geçti