Gunesasel Ahkalbim bizimkide enfeksiyon oldu yeni yeni geçiyor inşallah sağlıklı olmaları en önemlisi
Ahkalbim Gunesasel inşallah neyden kaptığını düşünüyorsunuz enfeksiyon ben süt sağma makinası ve ev terligimden şüphelendim çünkü terliği yalarken buldum kızımı birde köye gittik hava değişimi falan.
Gunesasel Ahkalbim bende terlik ve halı emeklemiyor yuvarlanıyor bi baktım halının kenarını kıvırmış damaklarını kaşıyor müdahale ediyorum hemen ama oluyor işte
Balkaymakoglumm bikerem görsen öyle demezsin canm ama gören çubuk gibi diyo sağlıklı olsun cani icinde olsun da zayıf olsun bisey olmaz ilerde istemesede aliyor insan zaten🤣
Balkaymakoglumm bikerem onuda bende istiyom ama malesef canm bizdeki kilolar bebeklere gitse demi 😂😂 boyun kaç kaç kilosun ki canm çok bi kilon yoksa sıkıntı değil ya😀
Balkaymakoglumm bikerem benim de az var 155 boy 59 kilo😂 55 olsam yeter ama bu boğazla biraz zor inerim oructa zayıflamıştım bende 58 kadar inmiştim ama geri aldım 59 tatlıdan vazgecsem zayiflicam ama bırakamıyorum🙈
06_55 Kızım tam 10 aylık 8.5 kilo çok canım sıkılıyor zayıf diye 8 ay 10 günlükken 8.300 dü fazla kilo almamış,diş çıkarttı hasta oldu şuan hâlâ hasta bronşit oldu o yüzden galiba diyorum 😥
Gunesasel 06_55 bizim alerjik bronşitimiz var sürekli yaşıyoruz rabbim sağlık versin gerisi önemli değil
17112020 Balkaymakoglumm benim oglum da öyleydi zayifti ama yerdi boyu da uzundu baya zayıf duruyordu…yapcak bsiey yok saglik olsun..