Arkadaşlar merhabalar öncelikle, aşkım kızım 11 aylık 15 günlük, yapısından mıdır, kilosundan mıdır bilmiyorum ama kendini kaldırmakta zorlanıyor olabilir mi emin olamıyorum. Tabi kendini ne zaman hazır hissederse o zaman yürür kalkar emekler okeyim. Benim gibi bebeği 11 buçuk aylık olupta emeklemeyen, ayağa kalkamayan bir yere tutunupta adımlamayan var mı? Varsa düşüncelerinizi almak isterim. Bebeğimizi teşvik etmek için neler yapabiliriz? Emekleme olayını geçtim artık, muhtemelen emeklemeden yürüyecek. Biz ebeveynlere düşen nedir bu anlamda..