Bebeğim 2 haftadır dişten dolayı verdiğim bütün öğünleri reddediyor😢 çok üzülüyorum sadece anne sütü ile beslenmesini sağlıyor sizler bu dönemde neler yaptınız ? Kilosu yerinde olan bebeğim gün geçtikçe zayıflıyor ve ben çok üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım artık 😢